Komin ze Swetra - DIY

by - 06:15:00

dzisiaj Wam pokażę dodatek który można sobie mega łatwo zrobić samemu - modny komin-narzutkę:

potrzebujemy do tego tylko swetra, im większy i grubszy, tym lepiej. i fajnie jak ma jakieś ciekawe sploty, warkocze. ja swój znalazłam w sh za złotówkę:)

najpierw obcinamy mu rękawy i przewracamy sweter na lewą stronę:

teraz zszywamy te dziury po rękawach. nie musimy się bardzo starać, można na okrętkę, dość ściśle, by nam potem nitki nie wychodziły. z powrotem na prawą stronę i to koniec całej roboty:) jak widać kot mi wiernie kibicował i "pomagał":)


gotowe! (zabawne rękawice też wynalezione) :D





You May Also Like

7 komentarze

  1. Anonimowy27/11/11

    ale świetny pomysł!!! ja już lecę szukać jakiegoś swetrzyska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/11/11

    w życiu bym na to nie wpadła! ale masz cudny płaszczyk, zazdroszczę:) asia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27/11/11

    no!!! i wreszcie Cię można zobaczyć:) a komi świetny, też skorzystam z tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, jesteś ŚLICZNA! ;o ;)
    boski komin i rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie jadę poszukiwać sweterrrrka ;P bo wiesz, jest różnica między 1zł a 30/40 zł ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:)