Ramka z Przyjaciół, Bloomingville i Sutaszowe Kolczyki :)

by - 00:33:00

uwaga, dzisiaj się chwalę!!! nooo, ale mam tyle nowych śliczności, że po prostu MUSZĘ!

pierwsza rzecz to coś tak cudownego dla mnie, że aż mi brak słów!

mianowicie: 
nie wiem, czy wiecie, ale jestem ABSOLUTNĄ MANIACZKĄ serialu "Przyjaciele". mogłabym usiąść rano i do wieczora oglądać odcinek za odcinkiem. bo prostu uwielbiam i tyle!
i kiedy zwróciłam się do Wioletki (która jest moim guru od cudów z masy solnej) z bloga
 Rękodzieło - art , czy nie dałaby rady zrobić mi ramki na drzwi wejściowe, takiej jaką ma Monica w mieszkaniu:


no to się Wiola bardzo zainteresowała tematem. i mi zrobiła!!! 
coś mi się widzi, chociaż się kompletnie nie znam, że to nie jest chyba do końca masa solna - nie jest taka ciężka, jaka chyba powinna być...
ramka jest cudowna, nie spodziewałam się takiej wierności odwzorowania, zobaczcie sami:

 
tyle że ja wizjera nie mam hehe:)


zdjęcia mi kompletnie nie wyszły, w sztucznym świetle wygląda to beznadziejnie, kolory się kompletnie nie zgadzają, zapewniam Was, że w rzeczywistości  jest odlotowo...



Wiola, jesteś WIELKA, dziękuję :) 
w ramach wdzięczności szykuję Ci niespodziankę, więc cicho sza, musisz poczekać;)

______________________________________________________________________________

druga sprawa to moja wygrana w candy na blogu Dziewczyn
z - Sisters About - . candy było organizowane wraz ze sklepem
 - Sweet Village - , a nagrodą były dwie śliczne doniczki z pozytywnym hasłem f-my Bloomingville. 

chociaż niestety jedna z doniczek jest z defektem, ma pęknięte szkliwo i niestety przecieka (trudno), to i tak są tak piękne, że moja radość nie zna granic! na razie zmieniłam na szybko dekorację na stole, ale pewnie nie raz i nie dwa zobaczycie te doniczki w rozmaitych aranżacjach:) 

są boskie prawda?



_______________________________________________________________________________

a trzecia rzecz, to wynik mojej wymianki z Beatką z bloga
 - Koraliki Beaty - . Beata chciała bym uszyła jej małej Córeczce torebeczkę z filcu. ja w zamian zażyczyłam sobie kolczyków sutaszowych, bo Beata jest moim zdaniem mistrzynią sutaszu:)  
oprócz kolczyków znalazłam w paczuszce jeszcze prezenciki dla moich szkrabów, m.in. śliczną bransoletkę dla mojej Majki itp.
pozwólcie że posłużę się zdjęciami autorki tych cudnych kolczyków, bo mój aparat tak pięknie ich nie uchwyci. cudne są, co nie?


taką torebeczkę uszyłam dla Zuzi - w komplecie z opaską na włoski:




no to by było na tyle na dzisiaj, wgapiam się w te moje prezenciki dalej ;)

piątek - długi weekend! jakie macie plany? ja bym chciała tylko 
i wyłącznie, po prostu, zwyczajnie... odpocząć... ale... czy to możliwe? mam już tyyyleee planów zmian, aranżacji, przeróbek, szycia, projektów i mini remontu, hahaha;)

ale Wam życzę oderwania od codzienności na dziś i na cały weekend:*

You May Also Like

22 komentarze

  1. gratuluję wygranej i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! - osłonki piękne :)), a i ramka również :))
    Masz zapracowany weekend :)? - to życzę szybkiego uporania się z robotą :)
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana genialne rzeczy nam pokazałaś...ramka na drzwi świetna, o doniczki i ja walczyłam, a o sutaszu nie mam pojęcia...wiem tylko, że wymaga wiele cierpliwości...zazdroszczę ;-). Buziaki i dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szałowy przedpokój i gratuluję wygranej, doniczki faktycznie świetne. Szara torebeczka prześliczna.
    Chciałabym prosić, żebyś podała mi na maila swój adres. Będzie mała niespodzianka.
    m.gotowka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć taką ramkę na drzwiach:) i kolorowe wóżne krzesła przy stole w jadalni - jak u przyjaciół;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest być obdarowanym, chociaż doniczka z defektem to nie za fajna sprawa :-/
    Kolczyki mega , bardzo pracochłonna praca.
    Friends-ów też kiedyś nałogowo ogladalam, Ross zawsze mnie najbardziej bawił :-) Kama

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, jest się czym chwalić!!!! Nic dodać nic ująć... WSZYSTKO piękne!!!
    cudownego długiego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, sama przyjemność :) wszystko mi sie podoba, cudenka ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Przyjaciół, a ta ramka jest po prostu kultowa!! Szczęściara z Ciebie, że masz takie cudo na drzwiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna jest ta ramka, taka inna, nietuzinkowa :)))
    A Przyjaciół uwielbiam, to chyba jedyny film, serial, który mogłabym oglądać na okrągło i nigdy nie mieć dość :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej-cudne są te osłonki!!!Sama miałam na nie chrapkę!
    O zdjęciach w przedpokoju coś wiem-u mnie też wychodzą fatalne ;p
    Oj,co ja dojrzałam-mój banerek I ♥ DIY :))
    Życzę miłego i kreatywnego weekendu-u mnie też szyciowo będzie ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Przyjaciół" też uwielbiam oglądać, niektóre odcinki to już po kilka razy widziałam. Teraz wieczorem leci seria na Comedy Central więc ...się cieszę.
    Fajny pomysł z rameczką i w ogóle bardzo klimatycznie urządzony przedpokój...gratuluję cudnych wygranych i udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje, świetne rzeczy dostałaś :) Ja też uwielbiam oglądać "Przyjaciół". Ramka rzeczywiście wygląda tak samo. Teraz musisz postarać się o wizjer i będzie tak samo jak u Monici. Bardzo podoba mi się Twój przedpokój. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haa! Przyjaciele to fenomenalny serial, żaden tak mnie nie rozśmiesza jak przygody przyjaciół :) nigdy sie nie nudzi i można oglądać w kółko :) A wiesz, że pierwotnie ta ramka była lusterkiem, i miało to lusterko gdzieś zawisnąć w mieszkaniu, ale się stłukło i powiesili na drzwiach jako taka ramka :) I świetnie wygląda :) Twoje również, faktycznie podobne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramka wyszła kapitalnie i bardzo ładnie komponuje się w Twoim przedpokoju!! A przedpokój powiem Ci że pierwsza klasa!!! :)
    Doniczki cudne i gratuluję wygranej! Zapraszam też do mnie na moje CANDY! :) Wianek czeka! :)
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje tak pięknej wygranej! Przyjaciół to ja uwielbiam do dziś czasem zerknę na seriale online i nadal się wciągam dlatego uradował mnie Twój post i ta ramka ! No wyszła Ci identycznie - tylko jeszcze pofarbować drzwi na fioletowy ;p chętnie bym sama pomalowała na jakiś kolorek swoje drzwi , fiolet mi nie będzie pasował ale zawsze mnie kusiła ciemna zieleń ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty świetne i choć aranżacja nie w moim stylu, to bardzo chętnie pooglądam coś innego niż mam :)
    A Zuzia na pewno zadowolona z torebeczki i opaski
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam "Przyjaciół" a taka ramka to świetna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kocham Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A myślałam, że to ja jestem najwierniejszą fanką "Przyjaciół" ;) ale ramki nie mam... Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:)