Walentynkowe Candy!!!

by - 00:39:00

Dzień Dobry!
 
 
z tygodniowym opóźnieniem - ale... udało się!
z okazji przekroczenia magicznej liczby 100 000 odsłonięć - obiecałam Wam candy. chciałam tym razem podarować Wam to, czym się głównie zajmuję - czyli torebkę.  a że zbliżają się Walentynki, to pomyślałam, że może tak w temacie - troszkę serduszkowo?

tym samym nagrodą jest duża torba z czerwonego filcu, zapinana na magnes. ozdobiona słodkimi serduszkami.
 
zasady zwyczajowe, bez udziwnień - napisz komentarz z chęcią udziału w zabawie, jeśli masz bloga - zamieść banerek, miło będzie, jeśli dodasz mnie do obserwowanych. anonimki proszone o adres mailowy. tyle.
 
termin do Walentynek - żeby było miło wszystkim, a nie tylko tym szczęśliwie zakochanym :D




właśnie zauważyłam jak mi się banerek zepsuł okropnie, ech:/




zapraszam i życzę miłego poniedziałku :*

You May Also Like

130 komentarze

  1. Anonimowy26/1/15

    cudowna torebka:) strasznie bym taka chciala!! pozrawiam Cie serdecznie :)

    one.abernathy (at) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się!! Zapraszam na moje Candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam powiedzieć, że torba ładna, ale modelce też należą się komplementy za taką figurę, no i styl. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, dziękuję bardzo za komplement :D

      Usuń
  4. Wow, cudną torbę wykonałaś i przeznaczyłaś na candy. Ja udziału nie będę brała, bo torba większa ode mnie haha, ale na pewno zamieszczę banerek u siebie, aby inne babeczki wiedziały. Na FB dałam ci informację o paczuszce, która wyszła w sobotę o 9 rano. Buzialki miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :) Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torba! Nie można przejść obojętnie;) Zapisuję się i trzymam kciuki... za siebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torba jestem od niedawna w tym świecie podobają mi się Twoje prace i chce wziąść udział mylovedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanę sobie w kolejeczce. Może los uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26/1/15

    Piękna torba :) pozdrawiam Sylwia. Sylwia@dziennik.biz

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna torba, zapisuję się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż za gratka taka siatka ;) torby uwielbiam i ngdy dość , zapisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna czerwona serduszkowa torba :) zapisuję się do kolejki :)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torba. Chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sandrynka Candy ogłosiła
    I ochotę rozbudziła

    Na tę torbę całkiem nową
    No i też walentynkową.

    Na wyniki czekam w domu
    I nie mówiąc nic nikomu.

    Miłe słowo tu zostawię
    I wyrażę chęć udziału w tej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy26/1/15

    witam
    dopiero zajrzałam na Twój blog i nie mogłam się oderwać - dotarłam do kwietnia ubiegłego roku :)
    bardzo podobają mi się Twoje pomysły no i Twoje dzieła
    obecnie wystawiona torba też - więc pierwszy raz też się zapiszę ( nie mam bloga :( ) kasia4_2@onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli założę ją na ramię i stanę się taką laską, jak modelka na zdjęciu:) to jak najbardziej chcę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie marzę o takiej czerwonej torbie, i tu tadam, jest, więc ustawiam się w kolejce. Ale jeszcze bardziej... ja chcę TAKIE nogi, buuuuuuu
    Pozdrawiam Dorota bez takich nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta torebka :)
    Może to mi się poszczęści :)
    magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja chętnie ustawie się w tej kolejce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja również ustawiam się w kolejce i podziwiam i torbę przecudenej urody i modelkę przecudnej figury :) Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wchodzę w to:)))
    Zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy26/1/15

    Wow uwielbiam takie filcowe cudownosci:) iwonastaniszewska@yahoo.co.uk pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Twoje torebki, więc nie może mnie tu zabraknąć. U mnie, na Powoluśku, też candy - zapraszam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, zgłaszam się, zgłaszam się!!! :D
    banerek u mnie: http://in-corner-with-book.blogspot.com/p/konkursy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce oczywiście! Torebka cudne:)
    Uściski, Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. dołączam do zabawy i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwony mega torbiszon? Dlaczego nie! Chętnie staję w ogonku. Baner zaraz umieszczę na "2" - tam mam więcej odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście z przyjemnością się zapisuję do zabawy:D
    Przesyłam pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ponieważ bardzo lubię torby i sama je szyję z wielką przyjemnością zgłaszam się do candy.
    Banerek: http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za zachęcenie i oczywiście chętnie wezmę udział w rozdaniu:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj jaka długa kolejka , więc i ja nie mogę przejść obojętnie wobec tak pięknego podarunku. Zapisuję się i zwieszam banerek u siebie na blogu http://biebrzmilskakraina.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy27/1/15

    ja skromnie też sie zapisuję do konkursu ;)

    pozdrawiam M.

    szlifier@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze ja, jaszcze ja...

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością biorę udział w Twoim Candy :) Wspaniała duża torba na walentynki i nie tylko. A ja jak każda kobieta uwielbiam torebki. Muszę jeszcze dodać, że modelka super się prezentuje. Banerek już wstawiam na swojego bloga. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna jest ta torba! Życzę Wam powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. I odwzajemniam się zaproszeniem do mojego konkursu na blogu - też są fajne nagrody! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zapisuję się! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam czerwień, uwielbiam torby... Czy trzeba więcej, by zapisać się na twoje candy?:) Już lecę spełniać warunki. Pozdrawiam!:)
    http://promyk2004.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Torbę wypatrzyłam na fb :) i od razu wpadła mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna :) z wielka przyjemnością stanę w tym ogonku i powalczę o te czerwone cudo :)
    pozdrawiam
    Aga
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. o tak chciałabym taką :-)))) staję w kolejce :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  43. Śwetna torebka! taka optymistyczna, zapisuje sie , a jakże... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna!!! Staje w kolejce i liczę na łut szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna torebka. Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna torba :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę się ustawić po takiego cukiereczka, no muszę !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  48. Super torba a jakie nogi ;) , to i ja sie ustawie

    OdpowiedzUsuń
  49. Torebka jest cudna :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  50. Torba super to i ja się zapisuję :)
    magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy28/1/15

    Torbiszonek piękny staje w kolejce i ja po takie czerwone cudo.super blog często zaglądam:)
    stokrotka832@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna torba, z chęcią wezmę udział
    obserwuje jako rudy włos
    a baner wkleiłam na rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Torba bardzo fajna i pasowałaby mi, dlatego ustawiam się w kolejce.
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:) banerek już na blogu....
    liczę na szczęście w losowaniu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pewnie ze się zapisuję.
    Banerek już u mnie:)

    Dziekuje i pozdrawiam
    Martita*

    OdpowiedzUsuń
  56. ustawiam się w kolejce :-) i już wstawiam banerek:-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Hellou,

    zapisuje sie rowniez i banerek juz na blogu ;-)

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam fioła na punkcie Walentynek (to też data mojego ślubu :-) ), więc nie mogę się nie zapisać!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Torba jest przecudna, ale nie dla mnie. Nie miałabym do czego nosić, więc zapisuję się bo bardzo Cię lubię, ale bezprezentowo :-). Całuski

    OdpowiedzUsuń
  60. Ależ piękna torba. Ustawiam się do niej w kolejeczce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy29/1/15

    zgłaszam chęc udziału w zabawie
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. nie pamietam, czy się zapisywałam... a banerek wisi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj! Dzięki za zaproszenie:) Oczywiście zapisuję się! Takie piękności może do mnie przylecą, przy odrobinie szczęścia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Chrapkę mam - słodka ;)
    Pozdrawiam.
    DWK
    http://dandelionswindkites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Baaaardzo chętnie ustawię się w kolejce po Twoje cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  67. O! Bardzo bym taką torbę przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Woow alee Cuudna torba !!! :) I w moim ulubionym kolorku czerwonym ,no Piekna :)))) Z przemila checia ustawiam sie juz w tej dlugiej kolejce :))) Alez ja bym sie cieszyla majac ja u siebie ,idealnie pasowalaby do mojej beretki czerwonej :))) I tak szczerze to jak dla mnie drugie zdjecie na banerek do zabawy bardziej mi sie podoba :) Tylko pozazdroscic takiej figurki :) Chyba poszukam gdzies walca ,to moze choc w polowie bym wygladala jak Ty jak by tak przejechal po mnie hihi :))
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Dziekuje za Zaproszenie do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczna torebka:) zapisuję się do zabawy i zostaję na dłużej jako Natalia F, a banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja bardzo chętnie wstaję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuje.
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  71. Torba zapierająca dech w piersi :)
    Obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojoj, taka długa już kolejka! Ale co tam, zapisuję się i ja, nie przepuściłabym takiej pięknej torebeczki! Pozdrawiam serdecznie, już wrzucam banerek no i ... życzę sobie i wszystkim szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Torba jest SUPER! Banerek jest już u mnie na blogu www.wolnachwilaani.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam. Chętnie się zapiszę, bo torba jest przepiękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale kolejeczka, trudno się dziwić taki piękny prezent przygotowałaś:) i ja się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy30/1/15

    kiedyś już tu byłam i zgubiłam, super, że odnalazłam znów!
    ninulkaka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowna :) zapisuje się :)
    obserwuję jako Zuza
    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ta torba ożywiłaby moją garderobę :) Dlatego z przyjemnością się zapisuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna <3 Biorę udział
    Obserwuje jako Karolina Kołodziej
    Lubię na fb jako Karolina Kołodziej
    Udostępniłam na fb :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=743505135726113&id=100001998991859&pnref=story
    karolcia100@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Torba bardzo ładna, zapisuję się :)
    Obserwuję jako Anna Zierold
    Udostępniłam na Fb: https://www.facebook.com/azierold1/posts/840117426027349?pnref=story
    e-mail: azierold@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowna :) Zapisuję się. Banner dodałam na kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy1/2/15

    na bloga zajrzałam... W torbie się zakochałam:) będę z nią chodzić do kina, na spacer i jeszcze na lody... kupowane dla ochłody... Sardynka piękną torbę stworzyła, na moim raminiu wyglądała by super ta torba miła:) szczecie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja nieśmiało staję w kolejce bo torba cudna :) http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. widzę, że kolejka już baaardzo długa, ale uwielbiam Twoje torby więc się zapisuję i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z chęcią się zgłoszę, bo nagroda przecudna, banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  86. Ustawiam się w ogonku, torba śliczna - więc i zainteresowanie duże :)
    banner na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję za zaproszenie :-)...ale teraz to sama nie wiem, czy wolałabym piękną torbę, czy taaakie zgrabne nogi :-))) pozazdrościć modelowej figury:-)))
    z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie :-)
    serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Biorę udział ,cudowna torebka !!!
    Obserwuje jako Bogusława Kołodziej
    Lubię na fb jako Bogusława Kołodziej
    Udostępniłam na fb :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=342957392562308&id=100005441494061&pnref=story
    arktos53@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Lubię duże czerwone torby, a Twoja mocno serrrdeczna to wszak pyszota! Sprawdzę więc jak tam u mnie ze szczęściem do gier losowych:-)
    Pozdrawiam ciepło cały, długi ogonek przede mną i Panią Organizatorkę O Ładnych Nogach:-))))

    OdpowiedzUsuń
  90. Kochana, świetna ta Walentynkowa torba! Ostatnio bardzo lubię czerwień, a serduszko to mój ulubiony motyw ;). Z chęcią wchodzę do zabawy. Pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  91. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy3/2/15

    Podoba mi się ta torba. Jest taka iście walentynkowa, wow ! :* Z przyjemnością biorę udział kochana ! :) < 3

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajna :) chętnie bym taką u siebie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję za zaproszenie:)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Wszystkiego Dobrego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Trafiłam przypadkiem, ale dodaje do ulub i zacznę zaglądać regularnie :)
    A torba jejuu cudo! też podnoszę wirtualną łapkę i zostawiam po sobie ślad (aniq.klim@gmail.com), znając moje szczęście pewnie trafi do innej szczęściary ale co tam, nie darowałabym gdybym się nie zgłosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Torebka cudowna :)
    Ustawiam się w kolejce do niej :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale długaśna kolejka :)
    Torba odlotowa i duża a takie lubię bardzo, bardzo. Na dokładkę serducha i energetyczny kolor

    Baner na moim blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Witam, dziękuję za zaproszenie. Muszę skorzystać, może mi się poszczęści. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. No tak, kolejka długaśna ale może się uda. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuje się do zabawy, bo torba piękna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. Dopisuje się do kolejki po urocze serdy

    OdpowiedzUsuń
  102. Dziękuję za wizytę oraz zaproszenie. Pewnie, że się zapisuję. Też ustawiam się w długaśnej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam czerwony kolor a torba wygląda niezwykle:) dlatego się kuszę i biorę udział w zabawie:) banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy7/2/15

    Śliczna torebka w moim ulubionym kolorze,marzy mi się taka,pozdrawiam Anna z pomorskiego,annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczna torebka. Może będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  106. Z przyjemnością zapisuje się do zabawy :) Torba jest urocza! Zaraz dodam u siebie baner, tylko jeszcze trochę, poczytam co słychać na Twoim blogu.

    ps. u mnie też jest Candy, zapraszam po poduszkę i książkę ;)
    pozdtawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale piękna. Ja tez chcę! Moze mi się poszczęści. A tymczasem pozdrawiam. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  108. Torebka jest cudna! I zachowana w walentynkowym klimacie...;) Chętnie wezmę udział;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratulacje!
    Kolejnych tysięcy odsłon, wielu wspaniałych Dzieł!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy8/2/15

    Milutko tu !!! torebka w moim kolorze , może się uda, pozdrawiam Jadwiga lach.jadwiga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluję magicznej liczby odsłon!!! :)
    Super cukiereczek :) Modelka tez prezentuje się ekstra :) Ustawiam się w kolejce :) Banerek na blogu: http://udzastii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Dziękuję za zaproszenie i chętnie wezmę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. ania.n9/2/15

    Witam,Ale sliczna torba,idealna na Walentynki::)Oczywiscie gratuluje tylu odslon i zycze wielu kolejnych,niech ta liczba magicznie sie powieksza:0)A w kolejce grzecznie stane i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam, serdecznie. Napatrzyłam się na te wszystkie śliczności i postanowiłam się również dołączyć do zabawy :) i oczywiście zapraszam do siebie na drugie urodzinki bloga.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy10/2/15

    alle kolejka.... wcale się nie dziwię... Więc sił swych spróbuję i ja... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. gratuluję i zgłaszam się do zabawy.
    http://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy10/2/15

    mysiapysia10@op.pl torbę by uszyła gdyby potrafiła, ale Sardynka candy ogłosiła więc msiapysia10 szybko się zgłosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy11/2/15

    Chętnie wezmę udział w zabawie - agnisia@op.pl - Inspirujący blog - trafiłam tu przypadkiem, ale czuję, że będę zaglądać często po garść pomysłów. Agnisia.

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam swój udział :)
    mail: noelka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Dziękuję za odwiedziny i słowa otuchy.Potrzeba mi teraz życzliwych dusz. Do zabawy chętnie się zapiszę bo torba jest piękna .Pewnie dlatego jest na nią tylu chętnych. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że będziesz do mnie zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  121. I ja też chętnie dołączę do zabawy :) a banerek zamieszczam na blogu: robotkirecznenawesolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Zdążyłam. Uff. Piękna. I czerwona <3 Ustawiam się w kolejce.
    Banerek dodany. Z przyjemnością zagoszczę u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  123. Przepraszam, że zapisuję się na tę śliczną torebkę tak późno, ale ze smartfona nie mogłam, a byłam w rozjazdach.
    Super cukiereczek prawdziwie walentynkowy, dziękuję za zaproszenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  124. I ja czym prędzej ustawiam się w kolejce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Przepiękna torba, i ja spróbuję swojego szczęścia :)
    obserwuję bloga jako: Kasia
    dodałam banerek tutaj: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Biorę udział
    email: miasto1234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Więcej Was mama nie miała, że tyle stanęło w kolejce do tego pięknego candy? :-) do tego, ja na samym ogonie, ech... No, ale jak ominąć tę cudną torebkę i nie ustawić się, licząc na troszke szczescia? :-)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:)