Candy - Na Folkowo i Sercowo :)

by - 15:52:00

kto chce taką torebę?!

 
na moim fb liczba lajków przekroczyła liczbę 400! 
baardzo mnie to cieszy, zwłaszcza, że ciągle i szybko rośnie :D

poza tym, dawno nie było żadnego rozdania...



nagrodą jest taka grafitowa torba z filcu, w całości uszyta przeze mnie, tylko i wyłącznie ręcznie.
zapinana na magnes. w formie kuferka. ozdobiona wielkim serduchem w folkowym wzorze.

chcecie?!


to zapraszam, zasady prostsze być nie mogą - komentarz pod tym postem, zaobserwowanie bloga
 i oczywiście proszę o zamieszczenie pierwszego foto - banerka na swoim blogu.

acha, jeśli chcecie mieć podwójną szansę w losowaniu, to zajrzyjcie na mojego fejsa, również polubcie, udostępnijcie  -TUTAJ- 

no i... czekajcie!

candy trwa do niedzieli, 14 czerwca, do godz. 12-tej.

miłego :*


You May Also Like

65 komentarze

  1. Zauroczona jestem ta torba!! :) i generalnie calym blogiem :) Pozdrawiam mocno z Francji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  3. superrrrr te serce folkowe to strzał w 10 ale wiesz dla mnie teraz tylko plecak haha

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo piękna, oczywiście że, chcę taka piękna torebkę.
    Tylko ja nie posiadam żadnego fb, więc umieszczę tylko plakat na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne chcemy chcemy, jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak tu nie chcieć?;))) Pewnie, że tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! :) Piszę się oczywiście.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała torba. Folkowe serducho cudnie wygląda na szarym filcu. Dołączam do zabawy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Otóż ja bardzo pożądam takiej torebki! A w zasadzie każdej, jaką zrobiłaś, bo dotąd nie było takiej której bym nie chciała. Staję więc tu nieśmiało pośród innych równie napalonych chętnych i trzymam kciuki, żeby mi się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo, bardzo chcę:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba piękna. Kto by takiej nie chciał, bo ja.........chcę !!!
    Ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torba :) Ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Cudowna i bardzo w moim stylu! Staję w kolejce bardzo, bardzo licząc na wygraną ;) Dziękuję za zaproszenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. no jak nie jak TAK :)
    i ja zapisze się z miłachęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna!
    Staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że chcę, folk uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w niej :) Jest śliczna. Dołączam do zabawy. Obserwuję już od dawna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna, serducho ma moc;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Przyłączam się do zabawy :)
    Baner zabieram tu : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna torebka :) Serduszka i ten styl to jest to co uwielbiam :)
    Oczywiście obserwuję
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba jest cudna , oczywiście chcę !

    OdpowiedzUsuń
  22. torba śliczna:) bardzo chętnie zapisuję się do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie że chce, żal nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super torba!
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię folkowe motywy :) Torba bardzo mi się podoba. Idealnie by pasowała do mojej folkowej biżuterii czy chusty.
    Z przyjemnością biorę udział w Candy :) Wstawiam banerek na blogu i na fanpage !
    Ślę pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna torba, więc szybko ustawiam się w kolejce po nią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chciała :) więc się zgłaszam
    Banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam torby, torebki, torebusie, dlatego się zapisuję do kolejki. Obserwatorką jestem, banerek będzie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo i ja chcę i ja :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy27/5/15

    Zdecydowanie się zapisuję :)
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super torebeczka na cukiereczka :-)))) CHCĘ ♥
    banerek na FB, jestem nowa ale z największą ochotą trochę u Ciebie pomyszkuję :-)))

    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna torebka więc i ja chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również ustawiam się w kolejce:) Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna. Zgłaszam się. Bloga obserwuję jako malgoltestuje i banerek zamieszczony: http://malgoltestuje.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też spieszę do kolejki, tym bardziej,że 14stego mam imieniny:-)))))
    pozdrawiam!
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piekna ja z wielka chęcia się usatwiam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest prześliczna!!!!! Biorę udział z wielką przyjemnością!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie, że chcę! Ustawiam się zatem w kolejce :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna torba. Pewnie, że bym chciała :) Biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się do kolejki :-) Torba robi wrażenie i chętnie bym wzięła na spacer z moim ukochanym :-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna torba, więc marzę o takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chce, chcę, a jakżeby nie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna torba uwielbiam takie elementy ludowe

    OdpowiedzUsuń
  45. oj chętnie wezmę udział uwielbiam wszystko co związane z folklorem:))
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja ustawiam się chętnie w kolejce a banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Sympatyczna ta twoja torba- zgłaszam się i JA! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna torba, pasowałaby mi do tatuażu! ;)

    Ustawiam się grzecznie w kolejce i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  49. a może szczęście uśmiechnie się do mnie :) no to czekam na losowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Torba jest rewelacyjna i jeszcze ręcznie uszyta :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoją torbę? zawsze, a byłabym przegapiła.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna torba! Oj mam nadzieję że mi się poszczęści :D
    Zaraz zrobię banerek na moim blogu www.dzastawrotka.blogspot.com
    Aaa i zapraszam też do mnie na candy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna torba. Gratuluję talentu w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudna ta torba!
    Dołączam do zabawy :)
    A banerek już jest betihandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna!
    Z wielką chęcią o nią powalczę.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pewnie że chcę, kto by nie chciał takiej ładnej torby? Banerek umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  57. Biore udzial
    baner wisi o.... tu.... ------> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  58. Ot pierdołka ze mnie, przegapiłam! Ale zdążyłam jeszcze, więc się zapisuję :) Torebka jest śliczna! Jak zresztą wszystkie Twoje :) Już wrzucam banerek i czekam z niecierpliwością na losowanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. I jeszcze ja bym chciała taką torbę...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wskakuję i się zapisuję :-) Banerek wisi :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna torba! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja się ustawiam w kolejce :)
    Banerek udostępniłam shonalitworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Cuuudna torebunia!!! :) Zgłaszam się w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:)