Adwent, migawki kuchenne i aż dwa DIY naraz ;)

by - 04:24:00



witajcie :)
 
dzisiaj pierwsza niedziela adwentu, rozpoczynamy ten piękny czas przygotowań, uwielbiam...
 
już wczoraj nie mogłam wytrzymać i odrobinę przystroiłam kuchnię. jeszcze nie przyniosłam pudeł z ozdobami, więc wykorzystałam tylko to, co wymyśliłam na gorąco. stąd dzisiaj dużo zdjęć...
 
 
na początek bardzo prosty świecznik adwentowy. to już drugi jaki ostatnio zrobiłam, pierwszy zobaczycie już za kilka dni w świątecznym wydaniu katalogu DIY Home :)
 
moja wersja domowa to porcelanowa miseczka, trochę leśnego mchu, cztery zwykłe świece i numerki zrobione z malutkich podkładek meblowych. odrobinę wstążeczki w krateczkę i gotowy!
 

 
 
 
druga ozdoba którą zrobiłam późną nocą mocno mnie zaskoczyła. to całkowicie mój autorski pomysł, a wyszło bardzo w pinterestowym stylu, prawda? ;)
 
 
krok po kroku:
 
- stara drewniana ramka, którą umyłam i usunęłam szybkę
 

 
- ze starego sweterka w warkocze wycięłam kawałek na podkładkę obrazka, naciągnęłam i przykleiłam z tyłu
 



 
- na górze ramki, na środku przykręciłam podwójny wieszaczek
od Rustykalnych Uchwytów oczywiście
 

 
ta ramka długo mi będzie służyła, oj tak! można na niej zawiesić kubek, jakąś ozdobną zawieszkę, wazonik z kwiatkiem :)
 
a co powiesiłam teraz?
 
na posrebrzanych, starych widelcach zawiązałam czerwono-biały sznureczek i zawiązałam kokardkę, na widelce nabiłam szyszki, potem z widelców zrobiłam jakby bukiecik, związałam wstążeczką i dodałam gałązkę świerku :)
 


 
 
 
 
cyprysik w osłonce ze starych t-shirtów, zrobionej przez moją Szanowną i z serduszkiem, których trochę poszyłam na kiermasz:


 
na parapecie stoją miseczki w gwiazdki:
 
 
uff, koniec tego na dzisiaj ;)
 
życzę Wam dużo kreatywności i zabawy z przystrajaniem domków w najbliższych tygodniach!
 
 


 


 


 



 



 


 


You May Also Like

25 komentarze

  1. Rozpoczyna się fantastyczny czas oczekiwania na święta, czyli bieganie za prezentami, pieczenie słodkości, ozdabianie otoczenia, słuchanie świątecznych piosenek. Jak ja to lubię! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czad ...jesteś szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie, ale ten obrazek z widelcami genialny!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Czas przedświątecznych przygotowań i dekorowań to bardzo fajny czas,sprzyjający kreatywności :))
    Bardzo ciekawa propozycja -spodobało mi się to sweterkowe tło!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ze sweterkową ramką. Pozdrawiam adwentowo. Też uwielbiam ten czas... Kto zreszta go nie lubi???

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogłam wytrzymać i wczoraj zabrałam się za przystrajanie kuchni i pokoju :-) Pięknie u Ciebie, te dodatki są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, dla nas to szczególnie radosny czas, bo jest okazja do zabawy z przystrajaniem :-))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł a wykorzystanie sweterka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny ten obrazek, podoba mi się jak diabli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny czas się rozpoczyna, piękny...
    A Ty zdolniacha jesteś ;)
    Zawsze coś z niczego ;)

    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to najcudowniejszy czas w roku. Pełen magii i miłości. Kochana, ale juz u ciebie pięknie i świątecznie. Jesteś pomysłowa bardzo. Ta ramka super wyszła. No i wieniec Adwentowy piękny. Ściskam cie najmocniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Sandrynko, jak zwykle fajnie zaskakujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek mnie zaskoczył, na plus oczywiście :) Fajnie, ze pomysły napadają Cie wciąż i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i jak tu nie zaglądać na Twojego bloga:) zawsze zrobisz coś z niczego:) jestem ciekawa co wymyślisz na święta:) pozdrawiam Ania
    Ps zapraszam do mnie wszystkoinicczylico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja to jestem porażona, zachwycona i w ogóle jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności. Przecież ten obrazek z widelcami jest genialny! Sama ramka z warkoczami już jest urocza, a jeszcze szyszki... No cudo! Reszta dekoracji też śliczna - zarówno świecznik, jak i cyprysik w cieplutkiej doniczce. Fantastycznie! Już pachnie świętami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku siostra jak TY to mieścisz w tej swojej pięknej główce - no te pomysły!!!!!!!!!!!!

    Super sprawa z tym starym sweterkiem - oj podpatrzę a co...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek w ramce:)) bardzo fajny pomysł. Świecznik wygląda równie pięknie. Zwłaszcza, że użyłaś mchu.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten obrazek jest swietny !

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie u Ciebie! obrazek i świecznik adwentowy to jest to! :) zresztą cała Twoja kuchnia ma mega klimat :))) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie! Gdzie ie spojrzysz, wszędzie własnej roboty cacuszki, a każdy wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozbawiły mnie te widelce, fajny pomysł !!!
    Jak ja lubię ten przedświąteczny czas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to masz wenę,! Jak zawsze pomysłowo i piękne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Ramka z widelcami cudo
    My tez już powoli się rozkręcamy świątecznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten rustykalny klimat Twojej kuchni:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. szyszki na widelcach są po prostu the best!

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza:)